YouTube / gazetemag tv

Şebnem Ferah, sahnede kadın cinayetlerini unutmadı!

Yaz boyunca devam eden Harbiye Açıkhava konserleri 27 Ekim Pazar akşamı Şebnem Ferah konseri ile sona erdi.

Biletleri günler öncesinden tükenerek sold out olan, 27 Ekim’de Atlantis Yapım organizasyonuyla düzenlenen Şebnem Ferah konseriyle Açıkhava sahnesi sezonu şanına yakışır bir şekilde kapattı.

Şebnem Ferah’ın alanları dolduran hayranları, yani Şeboistler Şebo’nun şarkılarını bu kez Harbiye’de hep bir ağızdan söyledi. 1996’da yayınladığı ilk albümü Kadın’dan bu yana söz yazarı, besteci ve yorumcu kimliği ile Türk müzik tarihinde önemli bir yer edinen Şebnem Ferah, enerjisi ve şarkılarıyla muhteşem bir sezon kapanışı gerçekleştirdi.

Şebnem Ferah

Kadın’dan, geçen yıl çıkardığı son albümü Parmak İzi’ne uzanan kariyerinin en vurucu şarkılarıyla dinleyicisi karşısına çıkan Şebnem Ferah sahnede yarattığı özel atmosferle Harbiye’de gene hafızalardan silinmeyecek bir konsere imza attı.

Bu coşkulu törene ‘Çakıl Taşları’ ile etkileyici bir şekilde başlayan Ferah, ‘Vicdan’, ‘Merhaba’, ‘Başka Bir Yol Var’, ‘Küllerinden’ ile hız kesmeden devam etti.

Şebnem Ferah, konserinde şarkıları için özel olarak hazırlanan video projeksiyonlar, sahne üstü efektler ile etkiliyeci performansının yanında unutulmaz görsel bir şov da sundu.

Şebnem Ferah

İlk defa ‘Kimse Bilmez’ şarkısını söyledi

Ferah, dillerden düşmeyen şarkılarının yanı sıra uzun süredir sahne performanslarında söylemek istediği ‘Kimse Bilmez’ şarkısını kendi çaldığı piyanoyla ilk defa seslendirdi. Albümünde de yer verdiği ‘Kaptan’ şarkısını da sürpriz yaparak Açıkhava seyircisine özel seslendiren Şebnem Ferah seyirciden büyük alkış aldı.

Kadın cinayetleri konusundaki isyanını ‘Sözde Namus’la dile getirdi

Kadın cinayetleri ve olaylarına yıllardır aynı hassassiyetle yaklaşan ve yazdığı şarkılarda da değinen Ferah, son albümü Parmak İzi’nde yer alan ‘Sözde Namus’ şarkısına başlamadan önce kısa bir konuşma yaptı.

‘Bu şarka taciz, tecavüz kadın cinayetlerine değinse de aslında benim canıma sıkan bütün olayların sonundaki yansımaları. Tecavüze uğrayan kişinin, hak etmiş mi etmemiş mi diye sorgulanması beni rahatsız ediyor. Can sıkıcı tarafı hala öldükten sonra tartışılıyor olması. Su testisi su yolunda kırılır. O kıyafeti giymiştir, hak etmiştir. Herkes dış görünüşe göre tanımlanmamalı. Tamamen bu anlayış ve çifte standart yüzünden, tecavüz, cinayet, şiddet konusunda cinsiyet ayrımını sevmiyorum. Bütün bu erkekleri sonuçta yetiştiren bir anne var. fakat sonrasındaki çifte standart çok canımı sıkıyor ve yakıyor. Bu konuda çok güzel bir konuşmaya rastladım televizyonda. Bu konuda yayınlamak için izin verdiğiniz için teekkür ederim. Çalıcağımz sarkıyı ve videoyu kendinizi yerine koyarak düşünün çünkü ben yerine koydum ve çıldırdım’ diyerek konuşmasını sonlandıran Ferah, sahne arkasındaki ekranda Ece Üner’in sunduğu haberin bir bölümüni yayınlattıktan sonra, ‘Sözde Nmaus’u söyledi.

3 saate yakın hiç ara vermeden performansını ekip arkadaşları ile sergileyen Ferah, konser bitiminde seyricisini kırmayarak ‘Eski’ şarkısını söyleyerek veda etti.

Şebnem Ferah’a sahnede yıllardır yanından ayırmadığı yol arkadaşları OzanTügen (klavyeler), Buket Doran (bas gitar), Aykan İlkan (davul), Barış Manisa (gitar), Kerem Özyeğen (gitar), Serdar Barçın (flüt) ve Ceren Akyıldız (vokal) eşlik etti. Phone’umdan gönderildi

 

Türkiye'nin en hızlı ve kolay okunan internet magazin medya haber gazetesi "gazetemag.com" da günün en güncel haberlerini, aynı zamanda arşivimizi takip edebilir, okuyabilir ve sosyal medyada paylaşabilirsiniz...
YORUM
GazeteMAG Arşiv Haberler

Sitemizden en iyi şekilde yararlanmanız için çerez kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanmayı kabul etmiş sayılırsınız.TAMAMDetaylı bilgi için tıklayınız.