YouTube / gazetemag tv

RTÜK’ten Seda Sayan açıklaması

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), “Seda Sayan’ın RTÜK’e şikayeti” başlıklı haberde yer alan iddialara ilişkin, “Belirtilen ceza, 2 ve 3 Mayıs 2007’de Kanal D’de, hafta içi her sabah yayınlanan ‘Sabahların Sultanı Seda Sayan’ isimli programa, iki ticari markanın gizli reklamı yapıldığı için verilmiştir” açıklamasında bulundu.

RTÜK’ten yapılan yazılı açıklamada, “Seda Sayan’ın RTÜK’e şikayeti” başlıklı haberde yer alan, Sayan’ın “2006 yılında RTÜK’ün kendisini başörtüsü taktığı için cezalandırdığına” yönelik iddialarının doğru olmadığı bildirildi.

Belirtilen cezanın, 2 ve 3 Mayıs 2007’de Kanal D’de, sunuculuğunu Seda Sayan’ın yaptığı, hafta içi her Sabah yayınlanan “Sabahların Sultanı Seda Sayan” isimli programda iki ticari markanın gizli Reklamı yapıldığı için verildiği kaydedilen açıklamada, “Ne şikayette belirtilen tarih doğrudur ne de başörtüsü taktığı için ceza verilmiştir. Burada bir algı oluşturulmasına çalışılmaktadır. RTÜK’ün gizli reklam konusundaki hassasiyeti aynı şekilde devam etmektedir.” ifadeleri kullanıldı.

Seda Sayan’dan RTÜK’e Ece Erken tepkisi

Türkiye'nin en hızlı ve kolay okunan internet magazin medya haber gazetesi "gazetemag.com" da günün en güncel haberlerini, aynı zamanda arşivimizi takip edebilir, okuyabilir ve sosyal medyada paylaşabilirsiniz...
GazeteMAG Arşiv Haberler

Sitemizden en iyi şekilde yararlanmanız için çerez kullanılmaktadır. Bu siteye giriş yaparak çerez kullanmayı kabul etmiş sayılırsınız.TAMAMDetaylı bilgi için tıklayınız.